Dag 2

Vaknade kl 8, mådde illa och hade ont i huvudet. Önskade att klockan var mer så dagen inte blir så lång. Vad är detta för helvete? Gick upp "åt" min underbara frukost, kväljde mig inte lika mycket idag som igår. Fyllde min vattenflaska och gick i säng igen. Kände mig något bättre så jag bestämde mig för att gå och duscha. Försöker dricka mycket vatten men det gör att jag mår ialla, försöker dricka teé men det smakar inte längre. VATTEN VATTEN VATTEN, fyfan säger jag bara.
Sitter nu här mitt huvud värker och jag tvingar i mig vatten. Min kropp känns som om jag varit sjuk och inte orkat äta något. Men att jag nu mår bättre och kan äta. Men jag får ju inte för helvete äta!!! Jag hoppas verkligen att dessa 4 veckor går fort eller att det blir bättre för varje dag som går. För gör det inget av alternativen så tror jag att jag kommer avlida.
HUR ska man orka göra nånting? Känner mig orkeslös... Jag känner ingen längtan efter sött, mer efter en riktigt god måltid.

KÄRLEK/ Erika

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det blir bätter..men först lite värre ändå :-(

Jag känner mej liite piggare idag, dag 4. Ett förslag är att dricka bubbelvatten, jag kör vanlig vichy..



Men hur det ska bli att börja jobba i morron, det får vi allt se..

2009-11-12 @ 12:05:40
Postat av: Erika

Jag köpte burkdricka (Light) bara för att få en annan smak i munnen. Kanske ska testa bubbelvatten med, med nån smak kanske funkar. Får kolla på innehållet :) Köpte även soppor idag LCD, vill få känslan av att jag "äter" middag. Känns som man bara trycker i sig "sött"

2009-11-12 @ 12:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0