dag 4

Känner mig väldigt bra idag måste jag säga, tyvärr är vågen lite väl lockande. Men ska försöka låta bli den tills imorgon iaf ;) Nej skämt å sido.
Enda jag känner är jobbigt är att göra allt för ansträngade saker, men ska försöka ta mig en kort promenad lite senare. Smaken är ok, vattnet är väl sisådär men det måste ner! Det är också jobbigt när det blir massa stök här hemma, men kommunikationen funkar bra så det är inga problem. Jag är ganska stolt över mig själv att jag klarat ända hit, när jag dag1 och 2 hade känslan av att allt bara var skit. Då trodde jag verkligen inte att jag skulle orka en dag till, men jag kämpade!
Jag ska nu leta recept på lite goda soppor till efter dessa 4 veckor. Om någon har bra förslag så SKRIV SKRIV SKRIV!! Gärna blandat med massa proteiner, kolhydrater osv osv Det ska innehålla allt ;) Något jag gärna skulle vilja ha då är skolans goda köttfärssoppa -mums-

KÄRLEK /Erika

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag gillar tomatsoppa! Romana finns det en som heter, vet inte hur innehållet är men kika! Brukar finnas på både ica å konsum.



Duktig du är gumman! GO girl!

2009-11-14 @ 14:19:33
Postat av: sabine

skolans köttfärssoppa mm va gott=)

men du kan göra en sån själv.....



morötter grönskakerna e det bara välja mängd själv

kolrot kan ha i andra grönsaker me om man vill.

potatis

lök

ca 500g köttfärs

en grönsaks buljong

en burk tomat pure eller krossade

kryddor efter smak



dela grönsakerna i små bitar och bryn köttfärsen.

lägg i grönsakerna i en stor gryta häll vatten en bit över allt.låt de koka så de blir hyfsat mjuk då häller du i köttfärsen och smakar av igen om kryddor och så räcker..och koka en stund till.



Blir jätte gott e den soppan jag brukar göra nu när de e kallt=)

annars hoppas jag du hittar många goda soppor.du klarar de det vet jag du e bra stark och väldigt envis u can do it girl!!!

2009-11-16 @ 08:14:29
URL: http://sabbeochtindra.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag har en kanongod morotsoppa i min blogg, den ska jag käka sen ;) längtar redan

2009-11-17 @ 12:22:55
URL: http://bloggoholicen.blogspot.com/
Postat av: Erika

Tack för tipsen =) Köttfärssoppan ska jag försöka göra idag ;)

2009-11-17 @ 12:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0