fullt ös...

vi hämtade kidsen på skolan idag och direkt till affären. Där köpte vi pepparkaksdeg och ingridienser till lussekatter, måste gnälla att saffran just nu är vääääldigt dyrt! Så åkte vi hem, fixade mat och sedan var det dags att baka lite. Oj! Vad bra det blev och vad kul de tyckte det var, sedan ville de julpynta och jag fick väl ge med mig. Så nu har vi placerat ut alla tomtar vi har, förutom de som ska vara i vårat pepparkaksland. Precis nästa vecka de är här så ska vi bygga pepparkakshuset till vårat land ;) Vi har som sagt haft och göra hela dagen och jag tror alla berörda parter är trötta i ögonen.

På vågen står det -6.3 kg wooohooo

KÄRLEK/ Erika

Kommentarer
Postat av: Lina

Saffran är svindyrt! :(

Tur att jag har några påsar kvar sen förra året... :)

2009-11-27 @ 09:11:00
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0