mörkt....

Det blir mörkt tidigt och jag önskar det kunde komma snö som ligger kvar!!!
Jag har kokat köttfärssoppa och det blev mumma =) ska låta det svalna bara sedan ska det frysas ner.

Pratade med min kära mamma förut och påminde mig om att det är 1a advent den 29e november. Så vi var till källaren och vinden för att hämta allt som behövs. Jag lär behöva börja ganska snart med dessa bestyren, jag VILL ha julstämning i december. Trots open så ska allt fram, och ska jag hinna orka med det så får jag börja redan ikväll ;) Tänkte jag skulle putsa fönstrena i barnas rum, och leta upp passande gardiner.


KÄRLEK /Erika

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Receptet på köttfärssoppan skulle jag gärna vilja ha..

2009-11-18 @ 16:28:37
Postat av: Erika

Kan skriva ner den till dig, på msn eller facebook.

2009-11-18 @ 18:27:52
Postat av: Pernilla

Blir bra det.. är ju inte dax att prova den riktigt än ;-)

2009-11-18 @ 19:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0