Ny vecka...

Tydligen tog jag mig friheten att inte blogga någon dag, tror visserligen ni klarar er. Iallafall min dator är HELT SJUK, jag blir snart galen. Har skickat in en skadeanmälan och får väl hoppas att de vill fixa den snart! Vem vet jag kanske får en ny, det vore nått ;)

Criben är full igen och det känns väldigt skönt. Vi har lugna måndagar, pratar om allt och checkar läget. Vi får väl se vad veckan har att erbjuda, blir säkert någon tur till badhuset iallafall. Kärleken lämnade mig ensam hemma och kontroll över hushållet ;) Han skulle premiärspela lite innebandy och jag tycker det är skönt för han att komma iväg lite. Det gör så himla mycket att komma hemifrån en stund och rensa hjärnan.

På onsdag börjar resan, om jag inte minns fel tror jag att jag har sagt måndag men fick tips att det är bättre att börja resan i mitten på veckan. Sedan så passade det bättre på onsdag med ;) Det börjar närma sig med små små steg och jag är mycket nämare nu än vad jag var i början av året när resan började. Jag hoppas verkligen att det blir bra resultat, men jag kommer aldrig att ge mig!!!

Ska kolla runt lite till på nätet så ska jag kika på lite tv sedan.

Glöm inte bort att jag är j-vligt värdefull ;) Ni också, men mest jag!!

KÄRLEK/ Erika


Kommentarer
Postat av: Linn

<3

2009-11-10 @ 10:45:25
Postat av: Pernilla

Hej.. Hittade hit och ger mej tillkänna ;-)

2009-11-11 @ 19:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0