fundersam...

Igår följde jag med en vän till Karlstad för att vägleda! Innan jag åkte gjorde jag mig iordning litegrand och tog sedan ett kort! När jag sedan tittade på kortet kunde jag inte förstå att den på kortet faktiskt var jag, bilden av mig i spegeln och bilden jag tog med mobilen stämde inte överens! Har jag verkligen blivit så smal? Vad har hänt? Är det verkligen jag? Igårkväll visade jag min sambo kortet och undrade om jag verkligen såg ut så. Vilken skev verklighetsbild man får när det går så himla fort. Jag som var så himla säker på att jag var så himla medveten om min kroppsbild, men det fick jag motbevisat. Det blev som en käftsmäll!!

 Detta är för 32.4 kilo sedan


 Denna bild tog jag igår


Jag köpte även lite nya kläder igår 1 tunika och 1 tröja från Gina Tricot, och en klänning från H&M! JAG BEHÖVER INTE HANDLA PÅ TJOCKISAVDELNINGEN LÄNGRE !!!! <3 <3 <3

KÄRLEK /Erika

Kommentarer
Postat av: Tanja & Neo

HÄRLIGT ! :-)

Får man vara nyfiken & fråga HUR du har lyckats ? ;-) Har ett antal överflödskilon som ska bort jag med... :S

2010-04-29 @ 09:33:05
URL: http://neomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0