Vackert väder...

Solen skiner, vindarna är dock kalla MEN så underbart med sol!! Idag åker vi till Grums och imorgon ska vi på kalas!

Jag skrev häromdagen att jag haft problem med magen och jag minns inte om jag nämde att allt var mycket bättre. Men visst, på kvällen sedan fick jag sådär jätteont igen, fyfan säger jag bara!! Har haft lite småkänningar sedan dess, och är JÄTTEnoga med att få något att äta bland annat. Kan nämligen få lite känningar när jag börjar bli hungrig. Får jag inte mat ganska snarligen så blir jag mycket irriterad, mest för att jag blir rädd över att få ont igen. Vägde mig imorse vågen står nu på -30.8 kg alltså 8hg sedan iförrgår!! Har iofs stått stilla ett litet tag, så det börjar väl om antar jag.

Ska om en liten stund börja med lite lunch, blir troligtvis veg. hamburgare och potatis med massa gurka ;) Packat har jag gjort. Bara att vänta på gubbe med barn så är det bara att dra!!

Bilen funkar igen med vilket är HUUR skönt som helst! Tur att jag har världens bästa mamma och pappa! I onsdags var vi iväg och grillade en sväng, kallt men gott ;-) Vi funderar på att eventuellt grilla när vi kommer fram till Grums, har dock lite annat vi måste fixa med!

Hoppas ni får en bra helg! För det ska jag ha!

KÄRLEK / Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0