När jag ändå håller på...

Så kan jag skriva ett par rader om vad som händer i mitt liv. Jag har nu gått ner 22 kg och minskat ca 13cm runt midjan. Jag kan säga att jag har aldrig mått så  bra som jag gör just nu. Iallafall så minns jag inte när jag mådde så här bra. Det enda som är jobbigt är ekonomin som aldrig ordnar upp sig, jag VILL att den ska göra det. Jag vill faktiskt skaffa barn!! Jag längtar så efter en egen liten knodd att snosa på!

Jag fyller även snart 25 år, samma helg som vi ska fira mig ska även jag och mamma kolla på The Buddy Holly Musical. Vi var också och kollade på dem i Stockholm i november, men nu kommer de till Karlstad så vi passar på ;) Hoppas att det är lika bra som det var i Stockholm och Brolle han är för snygg!!

Kärlekslivet frodas på, den växer och blir starkare! När jag ser vilka "problem" folk i ens närhet genomgår så är jag så himla glad över att vi har det så himla bra tillsammans. Visst det är inte alla dagar som är perfekta, men nångång måste det få vara dåligt. Så länge inte det dåliga är mer övervägande än det som är bra!

KÄRLEK / Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0