Erkännandet....

Jag har en sak som jag måste bekänna!

Vet inte om ni vet detta: Men jag är så jääävla underbar och snygg är jag med ;-)

Detta med belöning, jag skulle väligt gärna göra en hårförlägning, som ni hör i namnet så vill ja ju ha lite längre hår. Men mest utav allt vill ja att det ska bli tjockare, tyvärr kostar detta några tusenlappar. Nej nej nej jag vill inte köpa någon billig skit, utan jag vill göra det på en salong! Annars fick jag några fina tips som också är tänkvärda, ska iallafall unna mig något till mig själv!

Annars har jag en liten lista på saker som jag vill ha:

-sängstomme
-örhängen
-byxor
-badenbaden
-trall

För att nämna ett par saker!!

Vi är i en tid för förändringar <3

KÄRLEK / Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0