Fullt upp...

hela veckan blir det! Vi ska rensa uppe på vinden för att få plats med lite andra saker! Ner till färgaffären för att titta på färg, jag vill ha plommonlila och gubben har nog inget annat val ;) Eftersom han inte kommer med någon idé så får jag bestämma tycker jag ;) Vi är verkligen i förändringens tider just nu! Sedan ska hallen göras iordning med!! Blir kalas detta, livet är uuuuunderbart!

Vikten fortsätter att gå neråt helt underbart ;) Måste bestämma mig va ja ska ha som belöning innan jag är nere till nästa mål som är 95 kg, för då lider jag inte utav fetma längre ;) hehe

Nej nu blir det att greja tror ja, har inte ro att sitta still!

KÄRLEK / Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0