Herregud...

Stan jag bor i är heeeelt sjuk, många här är sjuuuukt sjuka! Jag förstår inte hur ni orkar hålla på ;-) Jag har bott på ett antal ställen i Sverige och detta ställe är nog det värsta bland alla! Jag kan bara skratta åt er hur ni håller på faktiskt. Jag har heller inte träffat så många falska människor som här och det värsta är att ni inte inser att jag genomskådar er och jag precis förstår hur ni fungerar. Det verkar som att ni tror att ni har mig runt något lillfinger, när det är precis tvärtomt. Men sedan finns det endel vettiga människor här med, det ska jag inte sticka under stolen med! Men jag var tvungen att ta upp detta då jag läste något så patetiskt över internet idag och har gjort ett par dagar! Sedan dessa falska människor har pågått sedan jag flyttade hit så det är inget nytt! Men kul är det, kul kul kul ;)

Nu lämnar vi detta och fortsätter med vad jag ska belöna mig med när jag är under 100-strecket? Vilket kommer hända tidigast imorgon, men antagligen i veckan nu! Jag har så svårt att bestämma mig, och självklart beror det lite på ekonomin med. Men jobben rullar in lite lätt och det är jag superglad för, jag supertrivs med! Tillbaka till belöningen, jag skulle vilja unna mig lite smink eller kläder.

Avslutar med att tala om att blir det fint väder till helgen ska jag och min stora kärlek ut på en romantisk picnic <3


KÄRLEK / Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0