Måste bara....

Säga att när man skaffar sig en blogg, som inte är lösenordsskyddad är man inte då medveten att folk kommer läsa ens blogg? och att antal besök från samma ip-adress kan förekomma flera gånger per dag?
Jag är mycket medveten om att det jag skriver kan läsas av vem som helst hur många gånger som helst! Jag gnäller inte över detta utan tycker att det är roligt. Roligt att folk vill veta vad jag håller på med och om jag uppdaterat! Tycker det är riktigt korkat att inte tro att folk kommer komma in och läsa på bloggen, den finns ute för ALLA att läsa!

Ska fortsätta och tala om att idag hämtade vi tapeterna och jag har spacklat en del av väggen. Eventuellt ska jag sätta upp en våd under veckan och se hur det kommer se ut. Men jag är ganska övertygad att det kommer bli sjuuuukt snyggt ;)

Och jag avslutar med att säga att livet är på många många sätt heeeelt underbart! Jag har en underbar sambo som jag älskar och som älskar mig, jag har haft turen att jag "hittat" ett underbart jobb som jag trivs superbra med! Och inom en snar framtid så kommer jag och min älskling göra något underbart ;) Speciellt nu när jag har ett jobb att gå till!

KÄRLEK / Erika


Kommentarer
Postat av: elin

din personliga resa är trevlig att följa!!!

är impad av dej!!!

kramis elin(h-å) =)

2010-06-05 @ 14:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0