Passa sig..

Jag tycker att endel personer ska passa sig för vad de skriver, det kan komma och bita dem själv i RÖVEN!!!

Idag ska vi rensa vinden, fixa bilen och sedan har vi skaffat en burk med provfärg! Det blev mööööörklila, kommer bli skitsnyggt tror jag. Har lagt en liten dutt på väggen så om någon timma ska jag dit och måla ett lager till för att se ordentligt hur det blir. Inatt jobbar jag, och imorgon och i övermorgon!! Vi har fullt upp, stackars älskling som börjar sin semester idag med massa slit. Men han har fått fint väder iaf ;)

Vad ska ni göra på midsommar? Här har vi INGEN aning alls, nått lär vi göra eftersom barnen är här! Tips mottages eller en inbjudnan ;)

KÄRLEK / Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0