Slarv...

Nu har jag slarvat med att blogga! Denna vecka är barnvecka, vilket betyder fullt ös medvetslös!! Minns inte riktigt vad vi började veckan med, men nått har vi gjort iaf! Onsdag var vi till badplatsen (kanske har bloggat om det, minns inte) Torsdag var vi till Slottsbron för att lämna våran älskade Princess, hon fick flytta till andra katter så hon slipper va så himla ensam! Tyckte så synd om henne, vi har pratat om detta ett tag men inte velat ta tag i det! Är så himla tråkigt att behöva lämna bort henne, men jag vet att hon får det bra tillsammans med sina syskon!



Sedan åkte vi vidare till Mariebergsskogen, lek och bad med Sabine och Tindra UNDERBART <3

   
  

Tanken var att vi skulle storhandla efter detta, men först va vi tveksamma till detta. Men vi drog iväg ändå till Willys,  va inte så mycket folk som jag trodde! Köpte mig även en Baden Baden stol!!



Midsommar igår och först jobbade jag, när jag kom hem så grillade vi MUUUUMS!!
Idag blev det torsk och äggsås, barnen och jag smakade på lite matjessill. Det gillade dom ;)



Imorgon ska det bli fint väder som det ser ut nu och då drar vi iväg och badar i Stora Tjärn!!

PS. Mauritz ser ut som en polkagris ;)

KÄRLEK / Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0