Sminket...

kom äntligen idag JIPPI!!! Har redan testat det med och jag måste säga att jag är supernöjd!! Jag har sedan tidigare en billig mascara och den från ELF fick jag idag (som också är billig). Den jag fick idag är MYCKET bättre till kvaliten än den andra jag äger. Så jag rekommenderar den mascaran, testade även ögonskuggan som var bra också. Men jag är ingen som sminkar mig sådär jätteofta, men mascaran var super för dess pris! Jag rekommenderar er att testa sminket, det kostar inte mycket och snabb leverans (22/6 beställningsdatum, fick det idag) Det har varit midsommar och det skeppas från GB!

KÄRLEK / Erika

Kommentarer
Postat av: Linn

fotofotofoto!

2010-06-29 @ 21:12:28
URL: http://pearldrop86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0