Vikttjat!

Imorse när jag ställde mig på vägen stod det 100.0 kg WOHO nu är det inte långt kvar till tvåsiffrigt! Vet inte om jag talat om att läkaren sa till mig på 6 månaders kontrollen att jag inte kommer gå ner så många kilon till! Har sedan det telefonsamtalet gått ner 1.7 kilo! Jag har så svårt att bestämma mig vad mitt mål är, för jag är så himla lycklig för varje hg som jag går ner! Jag har verkligen fått ett nytt liv! Det är sååå himla kul att köpa kläder också! Och så här "lite" har jag inte vägt på minst 8-9 år! Overkligt verkligen! Fattar det inte!!

Men nu sitter jag och funderar över vad ja ska belöna mig själv med när jag bara väger tvåsiffrigt? Jag satt och kollade in smink på ELF ! Jag tror seriöst att jag ska klicka hem lite smink, som verkar vara bra kvalitetsmässigt! Kanske är någon som vet?

Eller vad tycker NI att jag ska unna mig nu när jag lyckats ta mig under 100-sträcket?

Men livet är inte bara en dans på röda rosor, men det ordnar sig hoppas jag! Annars vet jag inte hur framtiden slutar!

KÄRLEK / Erika

Kommentarer
Postat av: Jenny

De tycker ja absolut du ska unna dig. Man måste jue ha nåt att se fram emot =).



Va kör du för metod föresten?



Lycka till med viktresan



2010-06-15 @ 21:40:52
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0