Dag 01 – Om mig

Om mig!
Erika heter jag, gift med Mauritz. Jag är 25 år gammal, och jag är uppvuxen i Grums som ligger 2.5 mil ifrån Karlstad. Men nu bor jag i hålan Filipstad, bara pga. min man som bodde här när vi träffade varandra.

Jag bodde i Grums tills jag var 19 år gammal, sedan flyttade jag vidare till Kalmar för att studera till lärare. Men avståndet och saknaden efter familjen blev för stor så jag mellanlandade i Grums igen. För att senare flytta till Karlstad, bodde där några år. Träffade många härliga människor och fick kontakt med en gammal klasskompis från högstadiet. Som jag idag saknar väldigt mycket :( I april 2008 träffade jag min man och flyttade lite senare till Filipstad! Här bor jag nu, gift men skulle vi hitta jobb på annan ort så flyttar vi nog kanske! =)


KÄRLEK / Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0