Dag 04 – Det här åt jag i dag

Idag får ni 2 stycken, detta skulle ha publicerats för flera dagar sedan. Men jag orkade inte!
Det här åt jag i dag!

Ja kan väl tala om vad jag åt i förrgår ;)

Frukost- smörgås å mjölk!
Mellis - banan-
Lunch - kycklingpytt
Mellis- knäckebröd
Middag - hm hm Kotlett potatis och gräddsås
och en kvällsfika med macka!

Igår åt jag inte så mkt eftersom jag opererade bort gallan, så jag fick i stort sett bara dropp! Men kan tala om att operationen gick kalas. Är trött och öm idag, men det hör väl till vanligheterna. Fick endel stark smärtlindring så det vore väl konstigt annars!

Dag 5 kommer förhoppningsvis lite senare idag om jag orkar!!

KÄRLEK / Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0