Dag 05 – Vad är kärlek?

Vad är kärlek?

Man kan älska sin man/pojkvän, vänner och föräldrar! Man kan också älska sina husdjur, kärleken är oändlig!

Kärlek är när man finns där för den man älskar, man tröstar vid dåliga dagar. Man uppmuntrar när det behövs, man är förstående och förlåtande. Men när personen man älskar, älskar tillbaka det är då man får något tillbaka.

Min man är min stora kärlek, han finns för mig när jag behöver honom och jag finns för honom. Han tar hand om mig när jag är sjuk och jag tar hand om honom. Villkorslös kärlek!

Jag älskar mina föräldrar som ALLTID finns där för mig och som jag ALLTID uppskattar. Jag försöker att hjälpa dom när de behöver mig!

Kärlek är något fint och vi ALLA behöver mera kärlek!!

KÄRLEK / Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0