13/12 -11

Jag måste bara få tala om vad bra försäkringskassan är, förra veckan skickade jag in ansökan om grav. penning och som jag tidigare skrivit så fick jag besked per telefon att jag var beviljad. Igår kom beskedet per post, som jag skrev under och skickade igår.
Jag har också sökt föräldrarpenning för att täcka upp lite, och såg idag att jag får pengar för de dagarna imorgon. Tycker det är mkt gnäll på FSK så jag tänkte bara skicka en hyllning till er! Det har aldrig krånglat för mig och allt har alltid gått smidigt till.

KÄRLEK / Erika

Kommentarer
Postat av: Ananas

Jag har heller aldrig haft problem med fk. De ringde t om idag till mig och berättade att jag hade gjort fel när jag ansökte om föräldrarpenning nu under jul och nyår. De sa att det gick bra denna gång men nästa gång får jag göra på ett annat sätt.



Det tyckte jag var snällt och bra :)

2011-12-13 @ 21:20:30
URL: http://familjenbusig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0