2a advent!

När andra ljuset brinner
är snart lucia här
hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär



Usch vi sitter och ska beställa de sista julklapparna, det är inte en fröjd kan jag säga. Frågan är: Är det viktigaste att de får lika många julklappar eller att summan är densamma? Jag tycker ju självklart att summan ska vara densamma, men frågan är om de håller med om detta ;-)
Jag vill iaf få klart detta med julklappar så man slipper tänka på det, för sedan är det 2 födelsedagar i början utav januari.
Sedan är det dags för ett nytt liv att födas och sedan i februari fyller ju jag år!

Jag har sedan i onsdag varit i Grums och passat mamma och pappas katt, de åkte till Lübeck tidigt på torsdag morgon. Igår åkte jag för att hämta min kära make för vi klarar inte att vara utan varandra (har blivit värre sedan jag blev gravid). Idag åkte vi hemåt igen för gubben ska ut och jobba inatt!
Ja just det vi for förbi Bergvik igår och köpte en jättesöt klänning till bebisen och en jättefinbody, var även in på polarn och pyret och köpte ett par jeans till en "pippitröja" vi köpte för någon vecka sedan.


KÄRLEK / Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0