4e advent!

När fjärde ljuset brinner
vi hämtar julegran
och alla barnen räknar
dan före dan före dopparedan

När alla ljusen brinner
då blir det jättekul
med klapparna och tomtarna
som önskar oss GOD JUL!



Jag har haft fullt upp med annat så det blev inget inlägg på 4e advent, så det kommer idag istället ;-)

Jag har varit hos mina föräldrar under helgen och i söndags var vi hos min storebror på julemys. De (han och hans tjej) ska åka bort över jul så vi träffades lite i söndags. Det var mysigt =)

Jag har fått sådana problem med smärta på vänster sida strax under där revbenen slutar och det verkar inte ge sig heller. Sitta upp har jag jättesvårt med, det går någon minut, jag får antingen halvliggga eller luta mig åt något håll (om jag ska vara social) Annars är det liggande läge som gäller, så nu längtar jag fruktansvärt mycket tills våran bebbe tittar ut!

Idag ska vi försöka handla lite och antagligen så kommer babysittern idag, så vi tar det samtidigt. Igår beställde jag en julklapp/födelsedagspresent till make. Den va lite dyr så det får bli en kombinerad, han fyller ju år 4 januari så :-D

KÄRLEK / Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0