7/12 -11

Igår gjorde jag för första gången i mitt liv egen pepparkaksdeg, den ser ut att bli bra iaf ;-) Tanken är att vi ska baka pepparkakor på lördag! Bakade också en saffranssockerkaka, doftade ljuvligt ;-)
När maken hade vaknat så (han jobbar natt) så gick vi ner på staden för lite ärenden, köpte en "julklapp" (till mor å far som är julvärdar som vanligt) jag postade också lite papper till försäkringskassan och hämtade en julklapp till en vän. Sedan gick vi och fikade med vännen och gav han presenten som blev mycket uppskattad!

Idag då: Så ringde försäkringskassan och hade lite frågor om min ansökan, och pratade om beviljning osv. Så jag var tvungen att fråga om jag blir beviljad graviditetspenning, och det blir jag from idag.

Imorgon blir det ett besök till barnmorskan igen, min mage växer i raketfart och eventuellt kanske det behövs göras ett tillväxtultraljud. Får även ett besök imorgon, som är lite hemligt.



Kommit en massa snö inatt med ;-) Ser ni vad mycket mysigare det blir ute med lite snö TJOHO!!! Snälla låt det få ligga kvar över jul!

KÄRLEK / Erika

Kommentarer
Postat av: L

Himla härligt att det fungerar med fk!



Nu blev jag nyfiken på det hemliga besöket ;)

2011-12-07 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0