Gnäll!

Usch jag har så himla ont i mitt bäcken, jag har visserligen haft lite småont till och från under graviditeten. Men denna smärta som jag har nu, kom bara som en blixt från klar himmel. I fredags när jag skulle upp till lab så kände jag att herregud vad tungt och jobbigt. Tanken på att jag var tvungen att gå tillbaka till ungefär samma ställe, för sjukgymnasten ligger i samma hus fick mig att vilja grina.
Helgen har fortsatt i smärta och att kunna gå verkar vara omöjligt. Jag ska väl egentligen vara glad över att jag haft en ganska så smärtfri gravidtitet ändå. Längtan efter att bebisen ska titta ut är mkt stor just nu och jag längtar efter att smärta ska försvinna ;-) Ja inte bara pga. det, jag vill ju gärna snosa på vårat underbara barn.

Vill också bara tala om vilken underbar man jag har, förstående och helt fantastisk! Jag älskar dig så himla mkt, min bästa vän och min stora kärlek!


Här kommer lite bilder på det vi gjorde igår:




Idag slängde jag snabbt ihop en mjuk pepparkaka och det doftade ljuvligt ;-)

Vi har även provsmakat pepparkakorna som är gjorda på hemmagjord deg och det smakade gottgottigottgott!

KÄRLEK / Erika

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmm... Vad duktig du är som bakar och står i. Jepp, min lilla gosse gillar bilar. Tack för tipset, har snöat in mig på hm möe det gäller blixten. :)

2011-12-11 @ 22:32:27
URL: http://familjenbusig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0