15/11 -11

Idag var det sista gången på föräldrautbildningen och det har varit intressant i omgångar, tyckte både jag och maken. Kan säga att det blir jobbigare och jobbigare att ta sig fram, och eftersom att vi inte har någon bil finns det inte så många fler alternativ ;-) Just nu önskar jag att vi hade en bil att brumma fram i, ett litet sidospår. Iaf i mars någongång ska vi ha en efterträff, vilket ska bli roligt!

Imorgon är det dags för ett besök hos barnmorskan och då är vi i v 29+6, vi ska väl mäta och kolla som vanligt :-P Tänkte även försöka få mig en TENS-apparat, men det ska inte vara några problem.

För att avsluta med något som inte har med vårat lilla gryn att göra, så har vi idag köpt nya julgardiner till vardagsrummet. Nog för att vi redan har massa gardiner, men vi har inte 2 lika par och eftersom vi har 2 fönster behöver vi nästan ha det (tycker jag). Köpte även en riktigt fin stjärna som man ska hänga i fönstret, tyvärr hade sladdarna blivit restade så jag får köpa en någon annanstans ;-)

För er som inte vet så börjar det att närma sig 1a advent som iår infaller den 27 november. Äntligen börjar kylan komma och jag hoppas även att snön snart vill komma också!

KÄRLEK / Erika

Kommentarer
Postat av: Linn

åhå, i år kanske man skulle pynta! Förra året flyttade jag ju vid första advent och orkade inte pynta ett dugg. Tog ju hela dec att få det som jag vill i lägenheten, så...

2011-11-16 @ 13:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0