6/11 -11

Helgen har vi spenderat nere i Grums hos mina föräldrar, vilket alltid är skönt men det är väldigt skönt att komma hem med ;-)
I fredags var vi en sväng i Karlstad och handlade lite kläder till bebisen, blev lite olika ränder från P.oP 2 bodys med tillhörnade byxa. Vi var också in en sväng på lindex och köpte en bamseklänning + strumpbyxor.

Under tiden vi var i Grums så kom jag helst plötsligt på att jag skulle brodera en julkalender till bebben i magen tills nästa år ;-) Så jag beställde ett broderi, så vi får väl se hur detta går. Tänkte jag skulle ha något att göra när jag inte orkar så mkt.


Fick bli en sådan ;-)

Helgen har några få timmar kvar och snart är det dags för en ny vecka. Tiden går så himla fort och idag är det bara 80 dagar kvar till beräknad födsel!

KÄRLEK / Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0